İşletmenin temelini oluşturan alınan teklif, verilen sipariş, alış irsaliyesi, alış faturası ve masraf faturası düzenleme işlemlerini satın alma yönetiminden faydalanarak kolayca gerçekleştirebilir ve ihtiyaç duyduğunuz her an detaylı raporlara
erişebilirsiniz. Satın alma gibi kapsamlı bir süreç yönetimi WOLVOX ERP ile emin ellerde.

  • Tam bir satın alma yönetimi için; teklif, sipariş, irsaliye ve
    faturalandırma süreçleri.
  • Teklif değerlendirme işlemleri.
  • Tükenen veya risk limiti altına düşen ürünler için otomatik
    satın alma fişi.
  • Teklif ve sipariş aşama tanımları ve yetkilendirme.
  • Masraf faturası girişleri.
  • Stokların son alış fiyatını otomatik güncelleme.
  • Termindeki ürünlere ait raporlar.
  • Excelden veya Karekoddan sipariş, irsaliye ve fatura hareketlerini aktarabilme.
  • Alış faturasından stokların tedarikçilerini otomatik oluşturabilme.
  • Formlar üzerinde ürünlere ait istatistik verileri.
  • Formlar üzerine dosya ekleyebilme.
  • Müstahsil işlemleri.
  • Özel alanlar oluşturarak işletmeye özel alanlar ekleme.
  • Mal kabul sistemi ile sipariş, irsaliye veya faturadaki ürünleri sayarak sisteme dahil edebilme ve mal kabule ait irsaliye oluşturabilme.
  • BA formları oluşturarak alıcılara online mutabakat mektubu iletebilme.